TBWA en Telenet maken iedereen één voor één One
29 september 2021
Wie wil er nu nog nadenken over Wifi en 4G? Die bedenking maakt Telenet zich luidop in hun nieuwe ONE-campagne. Terecht, want één keer je ONE bent, hoef je je geen zorgen te maken over hoe je online bent. En dat wil vroeg of laat iedereen. Eén voor één worden we ONE, klinkt het dan ook in koor.
In de film geregisseerd door Jeroen Mol vliegen we in één shot doorheen de stad en ontdekken we meteen wie ONE is en wie niet. Op de tonen van de ONE song - een relaxing hiphoptrack van scratch geschreven en gecomponeerd door TBWA Make - zweven we van binnen naar buiten alsof het niets is. Ook in radio ontdekken we hoe meer en meer mensen al ONE zijn en dus niet meer wakker hoeven te liggen van hoe ze verbonden zijn. Nog altijd niet overtuigd? Dan legt Telenet je wel persoonlijk uit waarom je ONE moet worden. En daar hebben we niet veel tijd voor nodig. Exact één minuut. ONE minute. Met deze slimme salesactivatie worden we sowieso één voor één ONE.