TBWA en Telenet maken iedereen één voor één One

Wie wil er nu nog nadenken over Wifi en 4G? Die bedenking maakt Telenet zich luidop in hun nieuwe ONE-campagne. Terecht, want één keer je ONE bent, hoef je je geen zorgen te maken over hoe je online bent. En dat wil vroeg of laat iedereen. Eén voor één worden we ONE, klinkt het dan ook in koor.

In de film geregisseerd door Jeroen Mol vliegen we in één shot doorheen de stad en ontdekken we meteen wie ONE is en wie niet. Op de tonen van de ONE song - een relaxing hiphoptrack van scratch geschreven en gecomponeerd door TBWA Make - zweven we van binnen naar buiten alsof het niets is. Ook in radio ontdekken we hoe meer en meer mensen al ONE zijn en dus niet meer wakker hoeven te liggen van hoe ze verbonden zijn. Nog altijd niet overtuigd? Dan legt Telenet je wel persoonlijk uit waarom je ONE moet worden. En daar hebben we niet veel tijd voor nodig. Exact één minuut. ONE minute. Met deze slimme salesactivatie worden we sowieso één voor één ONE.

Contacteer ons
Carole Hayard Account Manager
Anneleen Coppens Consultant Reputation & PR
Carole Hayard Account Manager
Anneleen Coppens Consultant Reputation & PR
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium