TBWA en Telenet maken je vollenbak klaar voor het eindejaar

Eindejaar draait volledig rond gezellig samenzijn, maar wat daar aan voorafgaat is vooral gezellige drukte. Telenet wil je dit eindejaar alvast goed laten starten met de strafste cadeaus aan de grootste kortingen.

Online feestrecepten zoeken, de juiste kerstoutfit kiezen en natuurlijk cadeautjes kopen, er komt heel wat kijken bij de eindejaarsfeesten. En het is net die race naar de feestdagen waar het in de eindejaarscampagne van Telenet over gaat.

In een tv spot zien we hilarisch herkenbare taferelen, van een kerstboom kopen tot chaos in de keuken. In de radiospots worden subtiele cadeautips gegeven en in de winkelpunten en OOH komt de kerstsfeer met een fijne knipoog helemaal tot z’n recht.

En Telenet helpt je niet alleen met je cadeaus, ze doen zelfs je kerstkaartjes gratis op de bus die jij gewoon online kan kiezen en personaliseren.

Ontdek de campagne op telenet.be

Persbericht

DOCX - 145 Kb

Jochen De Greef

TBWA

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact