TBWA en Telenet stellen Rex en Rio voor, de nieuwe manier van tv-kijken van vandaag en morgen

Af en toe zijn er campagnes om met volle goesting van te genieten. Deze voor Rex en Rio bijvoorbeeld, de nieuwe manier van tv-kijken van Telenet: vanaf nu kijken we niet meer uit gewoonte naar tv, maar uit volle goesting. Want met zoveel films, series en zenders, staat er elke avond wel iets klaar waar we zin in hebben. Om het in cijfers uit te drukken: met Rex en Rio maakt Telenet van elke tv-avond een 10 op 10

Geef je ogen hun volle goesting

Als campagnebeeld werd voor ogen gekozen, die met Rex en Rio vanaf nu elke avond vollenbak verwend worden. In print, online en tv luidt de boodschap: Geef je ogen hun volle goesting, Rex en Rio. Met online banners wordt ons huidige tv-kijkgedrag in vraag gesteld: "Gisteren vooral gezapt of gekeken?", "Geef je tv-avond eens punten" en "Gisteren in slaap gevallen in bed of voor tv?".

Bij de campagne horen ook 2 tv-spots die binnenkort in première gaan. In beide spots verlaten ogen het lichaam van mensen die naar saaie of slaapverwekkende tv aan het kijken zijn, om Rex en Rio op te zoeken. In de teaser-spot, die één week eerder komt, lichten de ogen het Rex en Rio-logo op.

Een aanbod om Rex en Rio tegen te zeggen...

Of je nu kiest voor Rex of voor Rio, je hebt elke avond weer iets om je ogen mee te verwennen. En dat voor een vast bedrag per maand, op elk scherm bij je thuis, zonder reclame-onderbrekingen: een fantastische keuze uit duizenden titels waaronder exclusieve Vlaamse films, Vlaamse series, kids-programma's, de nieuwste kaskrakers één jaar vóór ze elders op tv te zien zijn, gerenommeerde tv-series waaronder HBO-reeksen al enkele dagen na uitzending in de VS, exclusief voor België bij Rex en Rio, aangevuld met tientallen themazenders.

20130923--RexRio-NL.docx

DOCX - 68 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact