TBWA en Telenet stellen Rex en Rio voor, de nieuwe manier van tv-kijken van vandaag en morgen
1 oktober 2013
Geef je ogen hun volle goesting
Als campagnebeeld werd voor ogen gekozen, die met Rex en Rio vanaf nu elke avond vollenbak verwend worden. In print, online en tv luidt de boodschap: Geef je ogen hun volle goesting, Rex en Rio. Met online banners wordt ons huidige tv-kijkgedrag in vraag gesteld: "Gisteren vooral gezapt of gekeken?", "Geef je tv-avond eens punten" en "Gisteren in slaap gevallen in bed of voor tv?".
Bij de campagne horen ook 2 tv-spots die binnenkort in première gaan. In beide spots verlaten ogen het lichaam van mensen die naar saaie of slaapverwekkende tv aan het kijken zijn, om Rex en Rio op te zoeken. In de teaser-spot, die één week eerder komt, lichten de ogen het Rex en Rio-logo op.
Een aanbod om Rex en Rio tegen te zeggen...
Of je nu kiest voor Rex of voor Rio, je hebt elke avond weer iets om je ogen mee te verwennen. En dat voor een vast bedrag per maand, op elk scherm bij je thuis, zonder reclame-onderbrekingen: een fantastische keuze uit duizenden titels waaronder exclusieve Vlaamse films, Vlaamse series, kids-programma's, de nieuwste kaskrakers één jaar vóór ze elders op tv te zien zijn, gerenommeerde tv-series waaronder HBO-reeksen al enkele dagen na uitzending in de VS, exclusief voor België bij Rex en Rio, aangevuld met tientallen themazenders.