TBWA en Telenet tonen hoe mooi mensen en technologie kunnen zijn
24 februari 2022
Het is mooi wat technologie vandaag de dag allemaal kan. Daar zijn we het allemaal over eens. Maar technologie wordt nog mooier als mensen ermee aan de slag gaan. Dit is de filosofie achter de nieuwe merkcampagne van TBWA voor Telenet.
In een reeks van korte unieke spots vertrekken we telkens letterlijk vanuit een stukje technologie om daarna in de echte wereld te ontdekken hoe mensen er hun ding mee doen. Van een reusachtige walvis die een meditatie app van een kleuterjuf blijkt te zijn tot een surfende tijger die plotseling het ontwerp wordt van een sneaker artist. Van een dansend hondje op Tiktok tot een klassiek dansinterpretatie door ballerina’s. Van fake facefilters op Instagram tot een statement over echte schoonheid. Mooi wat kan. Nog mooier wat jullie ermee doen.
Een sterke totaalcampagne die niet alleen Telenet en Telenet Business bij elkaar brengt, maar ook op dezelfde visuele manier landt in de bijbehorende connectiviteitsproducten ONE en KLIK. Ook muzikaal blijven we in éénzelfde wereld. Elke spotje krijgt een eigen passende interpretatie van het aanstekelijke Big Dreams van de Belgische hiphopgroep blackwave.
Inge Debremaecker, Communication Manager Connectivity bij Telenet, legt uit: “Voor de eerste keer brengen we het merk Telenet, Telenet Business én onze producten allemaal samen in één campagne. In plaats van één grote spot te overladen met alle facetten van ons merk, houden we het net klein. Elke spotje heeft zijn eigen karakter en laat in alle schoonheid zien hoe mooi mensen en technologie kunnen zijn. Helemaal Telenet.”
-------------------------------------------------
Charlotte Smedts (TBWA)
Anneleen Coppens (TBWA Reputation)
Inge Debremaecker (Telenet)
Videos: