TBWA en Telenet tonen The Good Flow in een tv-spot

TBWA en Telenet tonen The Good Flow in een tv-spot

Vorige maand lanceerde Telenet #thegoodflow. Want als de flow goed zit, draait elke familie beter. Maar hoe hou je die goeie flow vol wanneer er plots iets verandert in je gezin?

Maandag 23 april 2018 — In de kersverse tv-spot zien we hoe de flow in een gezin helemaal in de war wordt gestuurd door een nieuw babyzusje. Zo kijkt ‘grote’ broer rustig naar een filmpje met papa wanneer zusje ineens luidkeels begint te wenen en papa de luier moet verversen. Zelfs als hij haar eten wil geven of op z’n gemak wat zit te spelen, gooit kleine zus alles overhoop.

Gelukkig is er de magie van technologie. Met een tablet en een filmpje bijvoorbeeld, hoort de jongen z’n zusje niet huilen. Een leuke app doet monsterzusje er plots veel grappiger uitzien. En dankzij terugkijk tv, kan broer zijn zusje doen stoppen met huilen.

Yep, met een beetje hulp van Telenet kan elk gezin – zelfs de kersverse – vlotter draaien!

De tv-spot is vanaf 16 april te zien op verschillende zenders.

 

---------------------------------------------------------------------------------

CREDITS:

 

Brand: Telenet

Agency: TBWA

Creative Director: Peter Souter, Jan Macken  

Copywriter:  Chiara De Decker, Regine Smetz

Art Director: David Maertens

Account: Catherine Hamers

Design: Christophe Liekens

Productie:

TV Producers: Mieke Vandewalle & Cindy De Mooter

Production Company:  Czar

Executive producer: Eurydice Gysel

Producer: Lander Engels

Director: Martin Werner

DOP:  Rasmus VIdebaek

Post-Production: MAKE

Post-Producer: Genevieve Paindaveine

Offline:  Manu Van Hove & Maarten Janssens

Online:  Enzo Piccinato

Colorgrading: Joost Van Kerckhove

Original Music / Sound Design: Gwenn Nicolay

Media Agentschap: PHD (Ofelia Faes)

Client: Nathalie Rahbani, Inge Debremaeker

 

TBWA en Telenet tonen The Good Flow in een tv-spot

TBWA en Telenet tonen The Good Flow in een tv-spot (30 sec)