TBWA en Telenet vieren op 1000 manieren

TBWA en Telenet vieren op 1000 manieren

Adil El Arbi & Bilall Fallah tonen de eindeloze mogelijkheden van ONE.

Tijdens de eindejaarsperiode vieren we elk op onze eigen manier. Nu technologie steeds evolueert, groeien ook de mogelijkheden om eindejaar helemaal naar je hand te zetten. Sommigen halen hun inspiratie voor het menu van TikTok, anderen gebruiken videocalls om te zorgen dat iedereen op het familiefeest geraakt. Soms wordt er ook gewoon niet gevierd, en maakt de kerstfilm plaats voor het nieuwe seizoen van je favoriete serie.

Er zijn, met andere woorden, wel 1000 manieren om te vieren, en da’s wat de gloednieuwe campagne van Telenet omarmt. Want hoe je eindejaar ook viert, met ONE ben je overal onbezorgd online. Dat bewijzen regisseurs Adil El Arbi & Bilall Fallah met een reeks tv-spots waarin verschillende manieren om te vieren de flexibiliteit van ONE aantonen. Tegelijkertijd loopt een radio-campagne met een andere verzameling manieren en ook op social media komen er nog extra manieren uit de bus.

“Wij kennen Telenet als een merk dat in heel wat huishoudens te vinden is. De diversiteit van die huishoudens werd voor ons het beginpunt van een eindejaarscampagne die letterlijk alle kanten op kan. Het is mogelijk dat we de kaap van 1000 manieren dan ook effectief bereikt hebben tijdens het brainstormen,” lachen Luca Garcia en Ema Vukas, creatief team bij TBWA.

“Dit is onze belangrijkste film tot nu toe,” voegen regisseurs Adil El Arbi & Bilall Fallah toe, al gaat deze quote wel over hun langspeelfilm Rebel.

 

Radio 1 - Een lief zoeken Radio 1 - Een lief zoeken.mp3 - 940 KB Radio 2 - Meditatie Radio 2 - Meditatie.mp3 - 940 KB Radio 3 - TikTok Radio 3 - TikTok.mp3 - 940 KB Radio 4 - Voice assist Radio 4 - Voice assist.mp3 - 940 KB
Story image

 


Persbericht Telenet EOY persbericht NL.docx - 78 KB Credits Creditlist Telenet EOY .docx - 79 KB

 

 

 

Over TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium