TBWA en Telenet vieren op 1000 manieren

Adil El Arbi & Bilall Fallah tonen de eindeloze mogelijkheden van ONE.

Tijdens de eindejaarsperiode vieren we elk op onze eigen manier. Nu technologie steeds evolueert, groeien ook de mogelijkheden om eindejaar helemaal naar je hand te zetten. Sommigen halen hun inspiratie voor het menu van TikTok, anderen gebruiken videocalls om te zorgen dat iedereen op het familiefeest geraakt. Soms wordt er ook gewoon niet gevierd, en maakt de kerstfilm plaats voor het nieuwe seizoen van je favoriete serie.

Er zijn, met andere woorden, wel 1000 manieren om te vieren, en da’s wat de gloednieuwe campagne van Telenet omarmt. Want hoe je eindejaar ook viert, met ONE ben je overal onbezorgd online. Dat bewijzen regisseurs Adil El Arbi & Bilall Fallah met een reeks tv-spots waarin verschillende manieren om te vieren de flexibiliteit van ONE aantonen. Tegelijkertijd loopt een radio-campagne met een andere verzameling manieren en ook op social media komen er nog extra manieren uit de bus.

“Wij kennen Telenet als een merk dat in heel wat huishoudens te vinden is. De diversiteit van die huishoudens werd voor ons het beginpunt van een eindejaarscampagne die letterlijk alle kanten op kan. Het is mogelijk dat we de kaap van 1000 manieren dan ook effectief bereikt hebben tijdens het brainstormen,” lachen Luca Garcia en Ema Vukas, creatief team bij TBWA.

“Dit is onze belangrijkste film tot nu toe,” voegen regisseurs Adil El Arbi & Bilall Fallah toe, al gaat deze quote wel over hun langspeelfilm Rebel.

 

Radio 1 - Een lief zoeken

MP3 - 940 Kb

Radio 2 - Meditatie

MP3 - 940 Kb

Radio 3 - TikTok

MP3 - 940 Kb

Radio 4 - Voice assist

MP3 - 940 Kb

 


Persbericht

DOCX - 78 Kb

Credits

DOCX - 79 Kb

 

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met