TBWA en Touring helpen alle fans naar de kwartfinale

Vandaag zakken duizenden Belgen af naar Lille om de Duivels luidkeels aan een overwinning te helpen. Want winnen, betekent halve finale, en dat is historisch. TBWA en Touring vinden dat iedereen bij die match moet kunnen zijn. Wie onderweg naar Lille toch pech heeft, wordt helemaal gratis terug op weg geholpen. Dat wordt aangekondigd in radio, mobiele posters langs belangrijkste wegen en sociale media.

Duivelse pech op weg naar Lille? Touring staat klaar om alle fans weer op weg te helpen, en ze zelfs naar Lille te brengen als dat moet. Ook wie in de laatste Franse kilometers pech heeft, wordt geholpen door een partner van Touring. “Een unieke gebeurtenis vraagt om een unieke actie. Want onze Duivels hebben élke supporter nodig,” zegt Jeroen Bostoen, creatief directeur van TBWA. “We hebben de hele campagne in amper 24u op touw gezet. Woensdag hadden we het idee en Touring was onmiddellijk mee. Donderdag verscheen de eerste post op Facebook en werd een radiospot ingeblikt. Die wordt vandaag uitgezonden, én er zijn mobiele posters op de belangrijkste wegen naar Lille.”

Hopelijk helpt deze actie het heel wat fans op weg naar Lille, en onze Duivels naar de halve finale.

Persbericht

DOCX - 60 Kb

Radio spot 30s

MP3 - 1.1 Mb

Valerie Demeure

TBWA Group

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met