TBWA en Touring openen ‘Cold Center’

Tijdens de winter neemt het aantal pechgevallen op onze wegen fors toe. 2 cm sneeuw of een beetje ijzel en België staat helemaal stil. Voor Touring is het duidelijk: Belgische automobilisten zijn onvoldoende voorbereid op de winter. Met de nieuwe campagne kan je daarom intekenen voor pechbijstand aan een uitzonderlijk lage prijs. Bovendien kan je voor de eerste keer ook beroep doen op een Zweeds expert die echt alles afweet van koud weer en gladde wegen. Welkom bij het Touring Cold Center. 

Hoewel het in Zweden vaker sneeuwt dan in België, zijn Belgische automobilisten bij slechte weersomstandigheden kwetsbaarder dan de Zweedse. Daarom lanceert TBWA een campagne voor Touring waarin je kennismaakt met Lars uit Zweden. Deze expert houdt het Touring Cold Center open en geeft je allerlei slimme tips & tricks om de winter door te komen. Hij leert je bijvoorbeeld hoe je een bevroren voorruit voorkomt, hoe je met de auto makkelijk uit de sneeuw geraakt of wat je moet doen bij een vastgevroren portier.

Je kan de klok rond en elke dag van de week bellen naar het Touring Cold Center. Lars geeft je – in zijn beste Nederlands –  goede raad en verklapt je zijn slimste trucs. Op de site van Touring vind je dan weer 5 filmpjes terug waarin hij enkele trucjes demonstreert op een grappige, absurde manier. In de filmpjes leer je ook Rudolf kennen, een bijzonder eland waarmee Lars een speciale band heeft.  

Natuurlijk raadt winterexpert Lars ook iedereen aan om voor de pechbijstand van Touring te kiezen. En dat kan al voor maar 5 euro per maand. Met de slogan “Reken deze winter op echte experts” weet Touring zo een humoristische en didactische campagne te combineren met een aantrekkelijke promotie. Bovendien wil Touring op deze manier alle automobilisten waarschuwen voor de mogelijke gevaren op de weg tijdens de winter.

Ontdek deze campagne op www.touring.be/cold-center of bel zelf het Touring Cold Center via 0800 24 024.

Radio: start 09/11 - Prerolls en bannering online: 16/11

Contactez-nous
Cynthia Gomez TBWA
Cynthia Gomez TBWA
A propos de TBWA GROUP

TBWA\Belgium is and has been a top-3 ranked agency for the last decade, and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA Belgium has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\Belgium is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. All of this to answer the client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\Belgium is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\Belgium was elected Agency of the Year twice in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwagroup.be

TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels