TBWA et BMW organisent un essai de 21h et 5 min

The longest Test Drive. Littéralement. Le week-end dernier, BMW a envoyé un heureux pilote d'essai de Bornem à... Séville. Pour un essai de 2.037,2 km avec, pour destination finale : le match Belgique-Portugal. Une activation spectaculaire au cours de laquelle 4 amis ont non seulement vu nos Diables gagner, mais ont également vécu un roadtrip parfait.

Recevoir une BMW 340i à prêter tout un week-end : génial. Recevoir une BMW à prêter pour aller voir les Diables : puissant. Michiel Olbrechts (28 ans), d'Anvers, est parti en roadtrip avec 3 amis pour aller assister au match des Diables, aux frais de BMW. Il n'avait qu'une seule chose à faire : se décider rapidement. Michiel s'est vu poser un ultimatum. Partir immédiatement pour un essai avec Séville pour destination finale… ou rester à la maison et regarder les Diables à la télévision. Après quelques appels, Michiel a décidé de se rendre en Espagne avec ses 3 amis. Leur histoire a été partagée en direct sur les réseaux sociaux de BMW. Un aftermovie – sur l'inoubliable victoire contre le Portugal – montre toute l'histoire. 

Communiqué de presse

DOCX - 13 Kb

Crédits

DOCX - 14 Kb

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact