TBWA et bpost mettent le paquet avec paquetsurprise.be

Le 06 octobre a eu lieu le lancement officiel des distributeurs de paquets de bpost, au travers de l’action « Paquet-surprise ». Chaque inscrit peut déballer un paquet et gagner un prix. Bpost se positionne ainsi encore plus en pointe sur le marché en plein essor de l’envoi de paquets, et auprès des adeptes de plus en plus nombreux de l’e-commerce. Grâce au distributeur de paquets, les paquets commandés en ligne peuvent désormais être enlevés nuit et jour.

Sur paquetsurprise.be, bpost met en jeu 1000 cadeaux via un distributeur de paquets virtuel. Pour tenter sa chance, il suffit de s’enregistrer et participer. Les gagnants peuvent retirer leur cadeau dans un distributeur situé dans leur quartier ou sur leur route.

La campagne de 3 semaines est annoncée par des bannières sur les sites internet de tous les grands médias, dans des spots radio et dans un toutes-boîtes distribué à 900.000 Belges. À ce jour, 115 distributeurs de paquets sont déjà installés dans tout le pays, et bpost œuvre actuellement à l’extension de ce réseau.

PB-paquet-surprise.docx

DOCX - 62 Kb

RAD-bpost_parcel-locker_activation-FR30s.mp3

MP3 - 1.1 Mb

RAD-bpost_parcel-locker_awareness-FR30s.mp3

MP3 - 1.1 Mb

RAD-bpost_parcel-locker_awareness-FR30s2.mp3

MP3 - 1.1 Mb

bpack-24-7_D2D_417x297_BIL_Bxl-Sud_IC.pdf

PDF - 9.1 Mb

bpack-24-7_D2D_417x297_FR_Waterloo_IC.pdf

PDF - 8.4 Mb

bpack-24-7_D2D_417x297_NL_Antwerpen-Centrum_IC.pdf

PDF - 9.7 Mb

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact