TBWA et Dag Allemaal lancent « le geste le plus chaleureux de l’année ». ​

En cette fin d’année, Dag Allemaal gâte tous ses lecteurs.
Et TBWA l’annonce comme il se doit.

Ce 18 décembre Dag Allemaal réserve une surprise toute particulière à ses lecteurs. En effet, à l’achat du magazine, vous recevrez un cadeau chez votre marchand de journaux en piochant dans une pile de paquets. Les surprises sont petites ou grandes voire très grandes puisque parmis les cadeaux se cache… un voyage au soleil !

Bien entendu, cette action a pour but de faire décoller les ventes mais aussi de faire la joie des lecteurs en cette période de fin d’année. On n’en attendait pas moins du plus grand hebdomadaire de Flandre.

La campagne de TBWA illustre à la perfection ce moment de bonheur intense : l’impatience et la curiosité à l’ouverture des cadeaux. Parce que le plaisir d’offrir, c’est aussi ça la magie de Noël !

Pour réaliser ce spot TV, TBWA a fait appel à Guy Goossens. Quant à la bande son, c’est le classique “It had to be you” de Gus Kahn et Isham Jones qui a été choisi, arrangé pour l’occasion par Fritz Sundermann et chanté par Paul Michiels.

Le spot sera diffusé à partir du 14/12 sur VTM et Vijftv. Radio, print et DM seront là pour renforcer le message dans un deuxième temps.

CP12.12.12.docx

DOCX - 80 Kb

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact