TBWA ET ING : THAT’S DO MOREEEE!

TBWA lance ce mois-ci UNE nouvelle campagne pour 'ING Do More', un pack bancaire très complet avec un compte à vue et de nombreux avantages. Dans ce nouveau spot TV, nous suivons l'histoire de Mona, une jeune maman qui - quoi qu'il arrive - traverse la vie en chantant grâce au pack ING Do More.

Un vase tout neuf qui se brise en mille morceaux ? Pas de problème, Mona une assurance achats. C'est aussi ça, Do Moreeeee. Payer sans contact alors que vous avez les mains pleines ? C'est possible aussi, avec Do Moreeeee ! Ces avantages, et bien d'autres encore, sont mis en scène dans une campagne joyeuse et ludique réalisée par Christophe Dolcerocca, de la maison de production Wenneker. Détail amusant : la célèbre chanson « That's Amoréééé » a été modernisée avec l'aide de Poum Tchak. Tout cela pour montrer qu'avec le pack Do More d'ING, tout peut se faire en douceur. Découvrez-le ici :


Credits.docx

DOCX - 91 Kb

Communqiué de presse.docx

DOCX - 89 Kb

 

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact