TBWA et la SNCB mettent à l’honneur le Moment en Train.

La vie est une véritable course effrénée. Les exigences sont nombreuses et une journée ne compte que 24 heures. Face à cela, il est plus que jamais essentiel de prendre un peu de temps pour soi histoire de se ressourcer. Que ce soit en lisant un livre, en regardant une série, en écoutant de la musique, en découvrant un podcast, en se relaxant, en méditant ou en parcourant les réseaux sociaux, voire en s'attaquant à ses papiers administratifs. Mais, pour ​ être honnête, ces moments ne sont pas toujours faciles à trouver.

Heureusement, une solution existe : "Le Moment en Train", le temps que l'on gagne en prenant le train. Qu’il s’agisse d’une demi-heure ou une heure passée à bord vers votre destination, c'est toujours un moment qui vous est dédié.

Ce concept a été développé par TBWA et la SNCB pour encourager les trajets quotidiens en train. Car prendre le train, c'est arriver au travail détendu. C'est aussi un moment propice à la réflexion ou à la contemplation. Les possibilités sont infinies, bien au-delà de ce que l'on pourrait imaginer ailleurs.

Voilà pourquoi un abonnement train est la solution pour retrouver sa paix intérieure. C'est le message que cette campagne « me-time » sur le train souhaite transmettre. En radio, le nouveau format au ton humoristique déjà présent depuis quelques campagnes sied à merveille à ce message.

Bref, venez choisir l’abonnement qui vous convient et offrez-vous un inoubliable moment en train.

 

 

 

 

Radio

MP3 - 940 Kb

Credit List

DOCX - 78 Kb

Communiqué de presse

DOCX - 13 Kb

 

 

 

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact