TBWA et Rex & Rio : Les meilleures séries US, déjà sur Rio une semaine plus tard

Game of Thrones, The Bridge of Breaking Bad… les Flamands sont littéralement accros aux séries belges ou étrangères. Ils n’hésitent pas à dévorer plusieurs épisodes à la fois de leur saga préférée sur une même soirée. Pour satisfaire cet appétit gargantuesque, Telenet propose en permanence à ses clients les meilleures séries du moment. C’est une des forces de Rex et Rio. Et pour les séries américaines (comme celles du célèbre catalogue HBO), elles sont déjà disponibles 1 semaine après leurs sorties !

De la 5th Avenue au Salon flamand

Il n’en faut pas plus pour que Telenet et TBWA nous offrent un nouveau spot TV dont ils ont le secret. Dans celui-ci, nous voyons un Flamand raconter avec excitation la sortie d’une nouvelle série à New York. Ce qu’il ne sait pas, c’est que tous ses copains sont déjà en train de la regarder bien au chaud chez eux en Belgique.  

True Detective et Black Sails, 1 semaine après les States

Rex et Rio passent également à l’offensive en affichage. 2 abribus pour 2 nouvelles séries à découvrir en exclusivité sur Rio, 1 semaine après leurs sorties. Il s’agit de True Detective, la nouvelle création tant attendue de HBO et Black Sails, une saga palpitante autour de la piraterie produite par Michael Bay himself.

Ces 2 séries seront disponibles respectivement le 21 janvier et 26 janvier sur Rio.

communique-rex-et-rio-US.docx

DOCX - 168 Kb

Natalie Ducène

TBWA

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact