TBWA et Rex & Rio transforment votre maison en cinéma

Grâce à Rex & Rio de Telenet, votre maison risque bien de se transformer en véritable cinéma pendant les vacances de Noël.

Des films et des séries pour enfants à profusion, mais aussi le meilleur de HBO, une semaine seulement après leur diffusion aux Etats-Unis, des séries et films flamands ou internationaux récents et près de 40 chaînes thématiques !

Rex & Rio, c’est tout ce qu’il faut et bien plus encore pour que toute la famille profite des meilleurs moments télé pendant les longs mois d’hiver. Et tout ça pour un montant fixe mensuel.

Et Tom, un jeune garçon de 9 ans, l’a bien compris. Un jour, il décide d’ouvrir les portes de son home cinéma (littéralement !) et voit tout le quartier arriver chez lui. Chaque film est joué dans une pièce différente de la maison, et il y en a pour tous les goûts, quel que soit l’âge de ses spectateurs… et du moment que leur téléphone reste éteint !

Un nouveau spot signé TBWA, où l’on découvre encore une fois le plaisir que l’on peut prendre à regarder la télé.

On air dès le 10 décembre !

CP-R_R-cinema-FR.docx

DOCX - 121 Kb

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact