TBWA et Telenet montent le Good Flow dans un spot télé

TBWA et Telenet montent le Good Flow dans un spot télé

Le mois dernier, Telenet a lancé #thegoodflow. Parce que avec un bon flow, tout roule mieux dans la famille. Mais comment s'assurer que le flow reste bon quand la famille est chamboulée ?

Dans un tout nouveau spot télé, Telenet montre comment l’arrivée d’une petite sœur va complètement perturber le flow d’une famille. Alors que le désormais « grand » frère regarde une vidéo avec son papa, ils sont interrompus par les hurlements du bébé dont il faut changer la couche. Et quand il veut lui donner la panade ou qu’il est tranquillement assis en train de jouer, la petite sœur fiche encore tout par terre.

Heureusement, il y a la magie de la technologie. Avec une tablette et un film par exemple, il est capable de calmer sa petite sœur. Une super app transforme la petite diva en monstre adorable. Et grâce à la télé , le frère et la sœur ont leur premier moment de complicité.

Hé oui, avec un petit coup de pouce de Telenet, toute la famille tourne rond – même les tout petits !

Le spot télé est diffusé à partir du 16 avril sur plusieurs chaînes.

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CREDITS:

 

Brand: Telenet

Agency: TBWA

Creative Director: Peter Souter, Jan Macken  

Copywriter:  Chiara De Decker, Regine Smetz

Art Director: David Maertens

Account: Catherine Hamers

Design: Christophe Liekens

Productie:

TV Producers: Mieke Vandewalle & Cindy De Mooter

Production Company:  Czar

Executive producer: Eurydice Gysel

Producer: Lander Engels

Director: Martin Werner

DOP:  Rasmus VIdebaek

Post-Production: MAKE

Post-Producer: Genevieve Paindaveine

Offline:  Manu Van Hove & Maarten Janssens

Online:  Enzo Piccinato

Colorgrading: Joost Van Kerckhove

Original Music / Sound Design: Gwenn Nicolay

Media Agentschap: PHD (Ofelia Faes)

Client: Nathalie Rahbani, Inge Debremaeker

 

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A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

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