TBWA et Telenet montent le Good Flow dans un spot télé

TBWA et Telenet montent le Good Flow dans un spot télé

Le mois dernier, Telenet a lancé #thegoodflow. Parce que avec un bon flow, tout roule mieux dans la famille. Mais comment s'assurer que le flow reste bon quand la famille est chamboulée ?

Dans un tout nouveau spot télé, Telenet montre comment l’arrivée d’une petite sœur va complètement perturber le flow d’une famille. Alors que le désormais « grand » frère regarde une vidéo avec son papa, ils sont interrompus par les hurlements du bébé dont il faut changer la couche. Et quand il veut lui donner la panade ou qu’il est tranquillement assis en train de jouer, la petite sœur fiche encore tout par terre.

Heureusement, il y a la magie de la technologie. Avec une tablette et un film par exemple, il est capable de calmer sa petite sœur. Une super app transforme la petite diva en monstre adorable. Et grâce à la télé , le frère et la sœur ont leur premier moment de complicité.

Hé oui, avec un petit coup de pouce de Telenet, toute la famille tourne rond – même les tout petits !

Le spot télé est diffusé à partir du 16 avril sur plusieurs chaînes.

---------------------------------------------------------------------------------

CREDITS:

 

Brand: Telenet

Agency: TBWA

Creative Director: Peter Souter, Jan Macken  

Copywriter:  Chiara De Decker, Regine Smetz

Art Director: David Maertens

Account: Catherine Hamers

Design: Christophe Liekens

Productie:

TV Producers: Mieke Vandewalle & Cindy De Mooter

Production Company:  Czar

Executive producer: Eurydice Gysel

Producer: Lander Engels

Director: Martin Werner

DOP:  Rasmus VIdebaek

Post-Production: MAKE

Post-Producer: Genevieve Paindaveine

Offline:  Manu Van Hove & Maarten Janssens

Online:  Enzo Piccinato

Colorgrading: Joost Van Kerckhove

Original Music / Sound Design: Gwenn Nicolay

Media Agentschap: PHD (Ofelia Faes)

Client: Nathalie Rahbani, Inge Debremaeker

 

Contactez-nous
A propos de TBWA GROUP

TBWA\Belgium is and has been a top-3 ranked agency for the last decade, and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA Belgium has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\Belgium is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. All of this to answer the client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\Belgium is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\Belgium was elected Agency of the Year twice in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwagroup.be

TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels