TBWA et Telenet rendent le switch vers KING & KONG encore plus facile avec les tout premiers guichets en ligne dans un banner en live!

KING & KONG de Telenet, c'est tellement d’Internet mobile, de SMS et de minutes d'appel que c’en devient ridicule. Et ce qui est ridicule aussi, c’est la facilité avec laquelle on peut faire un transfert vers KING & KONG. Cette promesse, TBWA l’a peinte en jaune avec une série de spots radio et de billboards. Mais la campagne ne s’appuie pas seulement sur de belles paroles. Dans la gare d'Anvers, par exemple, nous avons installé un guichet KING & KONG où vous pouviez changer d’opérateur en attendant votre train.

Ce guichet a maintenant un petit frère sur Internet. Sur nieuwsblad.be, nous vous avons accueilli le 30 avril avec le tout premier guichet online: des guichets soigneusement placés dans des banners. Derrière la vitre de votre écran vous attendent de véritables employés de Telenet. Ils règleront via chat vidéo en direct et instantanément votre changement vers KING & KONG - sans avoir à sortir de chez vous. Surfez donc le 8 mai sur hln.be entre 9 et 21 heures et le 15 mai sur nieuwsblad.be et cliquez sur les banners de Telenet. Ha oui: saluez pour nous Sarah, Elise, Diego, Simon, Maya, Nils, Ken et Annick!

Découvrez-les sur nieuwsblad.be et hln.be.

Communiqu-de-presse-KK.docx

DOCX - 66 Kb

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact