TBWA et Telenet vous rendent plus que prêts pour la fin d'année

La fin de l’année, c’est le moment rêvé pour tous se retrouver, mais avant les festivités, il y a pas mal d’agitation. Telenet veut vous aider dans vos préparatifs pour vivre la plus réussie des fins d’année avec des cadeaux déjantés et de belles réductions.

Chercher en ligne des recettes de fête, dénicher une tenue pour briller à Noël et, naturellement, acheter des cadeaux : il y a des tas de choses à faire avant les fêtes. Et c’est justement cette course qui est le thème central de la campagne de Telenet pour cette fin d’année 2015.

Le spot tv montre des scènes hilarantes que nous connaissons tous, de l’achat du sapin au chaos en cuisine le soir du réveillon. Les spots radios distillent de subtils conseils cadeaux. Et dans les points de vente et les OOH, on fait un petit clin d’œil sympa à l’ambiance de Noël.

Mais Telenet ne vous aide pas seulement avec de chouettes idées pour vos cadeaux : vous pouvez même envoyer gratuitement vos cartes de vœux dans les boîtes aux lettres de votre choix. Il suffit de cliquer et le tour est joué.

Découvrez vite la campagne sur telenet.be

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Jochen De Greef TBWA
Jochen De Greef TBWA
A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

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