TBWA gaat Out Of Office met de nieuwe MINI Countryman

MINI lanceert de nieuwe MINI Countryman: een wagen die je uitdaagt om de stad af en toe achter je te laten en verborgen parels te ontdekken die dichter bij huis liggen dan je zou denken.

Om dit te communiceren, ontwikkelde TBWA de MINI Out Of Office Workplace: een mobiele workspace op één van de mooiste, afgelegen plekjes van België. Iedereen die een testrit boekt met de nieuwe MINI Countryman, krijgt de coördinaten mee om een dag te gaan werken en herbronnen in dit volledig uitgerust natuurhuisje.

De start van de campagne werd gegeven op het Autosalon, waar bezoekers en trouwe klanten als eerste de kans kregen om hun plekje in de MINI Out Of Office Workplace te claimen. Andere geïnteresseerden konden een werkdag buitenshuis boeken via bannering en Facebook.

Social influencers, relevante bloggers en MINI-ambassadeurs hebben begin februari de campagne op gang getrokken. Wie wil volgen, kan dit op Instagram via @mini_belux, Facebook en YouTube. Wie voor de komende 2 maanden nog wil reserveren, zal moeten hopen op een verlenging van de campagne. Alles is helaas volgeboekt.

Contacteer ons
Thomas Vande Velde TBWA
Thomas Vande Velde TBWA
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium