TBWA Group grote winnaar van Best of Activation Awards 2012 met 9 awards
11 mei 2012
Gisteren zijn alle winnaars bekendgemaakt op de Best of Activation Awards in Brussel. TBWA\Brussels viel in de prijzen met maar liefst 7 awards. Waaronder 2 golds (voor The Beer Adoption van Maes en The Birth of Bpack van bpost), 3 Silvers (Maes Long Term en De Gangmakers van KBC 2 keer) en ook nog een Press Award voor bpost en zijn Marcolini-actie (The Birth of Bpack) en 2 bronzen awards (Unscene en Zoek het tapvat van Maes).Ook Tequila viel in de prijzen met een bronzen award voor Lotus in de categorie FMCG.
Een mooie bekroning voor het afgelopen jaar en het bewijs dat activatie meer dan ooit in het DNA van TBWA Group zit. Vorige week nog sleepte TBWA\Brussels 2 AMMA awards binnen: opnieuw een award voor KBC (Best Creative Media Use) en eentje voor Club Med (Best Media Strategy). En niet te vergeten: een bronzen Clio voor De Gangmakers van KBC in New York.
Neem voor meer info contact op met Kris Govaerts op 02 679 75 00