TBWA heet je welkom bij Telenet TV

Telenet lanceert dit najaar Telenet TV: het beste entertainment en de strafste tv-ervaring in één. En die ervaring wordt magischer dan ooit. Zeker nu je eindelijk zorgeloos kan streamen. Want als WIGO-klant kijk je voortaan tv on the go zonder dat het meetelt in je data.

Hallo sfeer dus! En niet ‘Hup, weg sfeer’ zoals in de tv-spot waarmee TBWA iedereen welkom heet bij Telenet TV. Hierin zie je hoe een jonge vrouw speels een opdringerige gast op de bus op zijn plaats zet met de hulp van de bekende Woestijnvis-quote. Entertainment saves her day.

En dat is wat Telenet TV wil doen. Iedereen laten genieten van een geweldige flow. Dankzij het grootste aanbod films en series in Play en Play More. Handige features zoals Terugkijk TV of het kijken op al je schermen. De Yelo Play-app waarmee je tv kan kijken in heel Europa en voortaan dus ook kan streamen op 3G of 4G zonder dat het meetelt in je data.

Behoorlijk straf dus. Maar nog niet straf genoeg volgens TBWA en Telenet. Daarom zal de Telenet TV-campagne die nog tot het eindejaar loopt nog meer goed nieuws brengen voor Telenet TV-klanten. Stay tuned!

Persbericht

DOCX - 77 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met