TBWA herlanceert BASE met vloeibare campagne

TBWA won afgelopen zomer het budget van BASE. En vandaag zien we daar het eerste resultaat van. De eerste campagne is meteen een heuse herlancering van BASE, dat met een nieuw product de telecom-markt nog eens wil wakker schudden.

Gedaan met hokjesdenken, dachten TBWA en  BASE. Daarom lanceren ze deze week het eerste abonnement zonder vast aantal gigabytes, belminuten en sms’en. Het nieuwe tariefplan past zich helemaal automatisch aan de gebruiker aan. Deze maand eens veel bellen en amper surfen, de volgende maand net omgekeerd? Dat kan, iedereen kan z’n vast maandelijks bedrag opgebruiken zoals hij dat wil. Het abonnement evolueert mee. En wat je over hebt, neem je mee naar de maand erna. “Dat maakt het tariefplan is als het ware vloeibaar,” verduidelijkt Jeroen Bostoen, Creatief Directeur bij TBWA.

En dat is meteen de basisgedachte van de bijbehorende campagne. “We wilden graag een nieuwe visuele wereld creëren, uniek voor ons product,” gaat Jeroen Bostoen verder. Die nieuwe wereld visualiseert echt het product : een constant bewegend en veranderend geheel, afgestemd op wat de gebruiker nodig heeft. Zo zien we een vloeibaar profiel Based on Toon, Based on Mehdi, Based on An, etc. Based on elke Belg, eigenlijk.

Op radio werkt de campagne met spots die telkens gericht zijn op één enkele persoon. Aan de hand van hun échte, persoonlijke verhaal ontdekken we hoe handig zo’n vloeibaar abonnement wel is...

De campagne loopt in cinema, tv, radio, outdoor en social. In oktober volgt al meteen een grote activatie.

Contacteer ons
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium