TBWA kraakt mee met 6 andersvaliden

Meer dan vijfduizend. Zoveel mensen met een beperking en een beperkt budget wachten op een aangepaste woning. Da’s madness! Om die huizenhoge woningnood aan te kaarten, kraakten 6 andersvaliden een huis in the middle of the street in Koekelberg. Want in een wachtlijst kan je niet wonen.

Op 21 november vroegen onze krakers Sammy, Peter, Gert, Leen, Joyce en Dimitri de pers over de vloer. In aanwezigheid van minister Jo Vandeurzen, minister Freya Van den Bossche en Stijn Coninx vestigden ze de aandacht op Inclusie Invest: een coöperatieve vennootschap, opgericht door de ouders van gehandicapte kinderen, die die aangepaste huizen graag wil bouwen.

In het kraakpand nam TBWA ook een videoclip op: een eigen versie van Our House van Madness. En om de actie op Facebook een duwtje in de rug te geven, kan je het huis op www.kraakmee.be virtueel mee kraken. Share if you care: met elk stukje aandacht wordt de wachtlijst een beetje korter.

Meer op kraakmee.be 

PersberichtCredits.docx

DOCX - 153 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met