TBWA laat iedereen scannen, sparen en scoren met Joyn!
7 november 2017
De digitale klantenkaart-app Joyn en TBWA laten in een nieuwe campagne zien wat Joyn allemaal kan betekenen voor de lokale shopper.
Scannen, sparen, scoren. Een lijn die kort en bondig vertelt hoe je Joyn gebruikt, wat je ermee doet en wat je er uiteindelijk mee bereikt. Door simpelweg te scannen bij verschillende lokale handelaars spaar je punten op 1 klantenkaart die je overal kan omzetten in beloningen.
Om het principe te installeren, kunnen alle Joyn-gebruikers in november dagelijks een Gouden Zaak doen bij hun lokale handelaar. Elke dag wordt er 1 goudstaaf weggegeven t.w.v. € 1.000 en één goudzoeker gaat maar liefst met een goudstaaf t.w.v. € 17.500 lopen. Het enige wat je moet doen om te scoren is scannen en sparen. En dit kan bij maar liefst 7.500 handelaars in België.
De campagne bestaat uit 2 leuke Tv-spots waarin shoppers scannen, sparen en uitgebreid scoren. De Gouden Zaak-activatie wordt ondersteund via print, display ads en social media.
Joyn ontstond in september 2016 uit de fusie tussen CityLife, Qustomer en Het Opzet, drie Belgische koplopers op het vlak van smart retail en slimme stadstoepassingen. Begin oktober 2017 nam Joyn ook concurrent Citie over. Joyn heeft als missie om het lokale commerciële hart in onze steden te versterken.