TBWA laat iedereen scannen, sparen en scoren met Joyn!

De digitale klantenkaart-app Joyn en TBWA laten in een nieuwe campagne zien wat Joyn allemaal kan betekenen voor de lokale shopper.

Scannen, sparen, scoren. Een lijn die kort en bondig vertelt hoe je Joyn gebruikt, wat je ermee doet en wat je er uiteindelijk mee bereikt. Door simpelweg te scannen bij verschillende lokale handelaars spaar je punten op 1 klantenkaart die je overal kan omzetten in beloningen.

Om het principe te installeren, kunnen alle Joyn-gebruikers in november dagelijks een Gouden Zaak doen bij hun lokale handelaar. Elke dag wordt er 1 goudstaaf weggegeven t.w.v. € 1.000 en één goudzoeker gaat maar liefst met een goudstaaf t.w.v. € 17.500 lopen. Het enige wat je moet doen om te scoren is scannen en sparen. En dit kan bij maar liefst 7.500 handelaars in België.

De campagne bestaat uit 2 leuke Tv-spots waarin shoppers scannen, sparen en uitgebreid scoren. De Gouden Zaak-activatie wordt ondersteund via print, display ads en social media.

Joyn ontstond in september 2016 uit de fusie tussen CityLife, Qustomer en Het Opzet, drie Belgische koplopers op het vlak van smart retail en slimme stadstoepassingen. Begin oktober 2017 nam Joyn ook concurrent Citie over. Joyn heeft als missie om het lokale commerciële hart in onze steden te versterken.

Contacteer ons
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium