TBWA laat iedereen scannen, sparen en scoren met Joyn!

De digitale klantenkaart-app Joyn en TBWA laten in een nieuwe campagne zien wat Joyn allemaal kan betekenen voor de lokale shopper.

Scannen, sparen, scoren. Een lijn die kort en bondig vertelt hoe je Joyn gebruikt, wat je ermee doet en wat je er uiteindelijk mee bereikt. Door simpelweg te scannen bij verschillende lokale handelaars spaar je punten op 1 klantenkaart die je overal kan omzetten in beloningen.

Om het principe te installeren, kunnen alle Joyn-gebruikers in november dagelijks een Gouden Zaak doen bij hun lokale handelaar. Elke dag wordt er 1 goudstaaf weggegeven t.w.v. € 1.000 en één goudzoeker gaat maar liefst met een goudstaaf t.w.v. € 17.500 lopen. Het enige wat je moet doen om te scoren is scannen en sparen. En dit kan bij maar liefst 7.500 handelaars in België.

De campagne bestaat uit 2 leuke Tv-spots waarin shoppers scannen, sparen en uitgebreid scoren. De Gouden Zaak-activatie wordt ondersteund via print, display ads en social media.

Joyn ontstond in september 2016 uit de fusie tussen CityLife, Qustomer en Het Opzet, drie Belgische koplopers op het vlak van smart retail en slimme stadstoepassingen. Begin oktober 2017 nam Joyn ook concurrent Citie over. Joyn heeft als missie om het lokale commerciële hart in onze steden te versterken.

Contacteer ons
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium