TBWA laat je nu ook luisteren naar de Tovergroentjes van Delhaize

Een beetje magie aan tafel doet kinderen groenten eten

Delhaize wil het makkelijker maken voor ouders om hun kinderen groenten te laten eten. Vorig jaar al liet het kinderen vrolijke namen verzinnen voor groenten, nu lanceert de supermarktketen een reeks luisterverhalen en een song die de magie van de Tovergroentjes helemaal tot leven brengen.

Je bengels die geen zin hebben om hun groenten op te eten: het is een welbekend fenomeen. Vorig jaar al stak Delhaize ouders een handje toe door samen met kinderen gekke namen voor groenten te verzinnen, en die ook zo te verkopen. Dit jaar gaan we nog een stapje verder.

Communicatiepartner TBWA ging in zee met acteur/auteur Koen Van Impe om ‘Max en de Tovergroentjes’ te schrijven, een reeks luisterverhalen die meteen magie aan tafel brengt en groenten eten nog leuker maakt. Kinderen kunnen samen met Max – een dappere jongen – in een Oranje Raket naar de planeet van de Schatkistjes, Trollenknotsen, Vuurkometen… vliegen en er geweldige avonturen beleven.

Naast de luisterverhalen, is er ook een lied van ‘Max en de Tovergroentjes’. Een geweldige meezinger die ongetwijfeld op repeat komt te staan en waarmee dat bord met groenten leeg is voor je ’t weet.

Vanaf 2 mei kan je 6 weken lang elke week een nieuwe aflevering ontdekken op delhaize.be/tovergroentjes, maar ook op Podcast van iTunes, Deezer, YouTube en Spotify. Met de stemmen van onder andere Ben Segers, Nico Sturm, Pieter Embrechts, Beau Coppens en Koen Van Impe voor de Nederlandstalige versie, en die van Charlie Dupont, Sandrine Henry, Stéphanie Van Vyve, Philippe Drecq, Olivier Massart et Emile Salamone aan de Franstalige kant.

  • 02/05 – Op weg met de Oranje Raket
  • 09/05 - De Schatkistjes van Prinses Groupie
  • 09/05 - De Grot van de Vuurkomeet
  • 23/05 – De Elfenfrisbees van de 11 Elfen
  • 30/05 - De Betoverde Heksenketel
  • 06/06 - De Orde van de Trollenknots

Elk luisterverhaal wordt ook ondersteund in outdoor posters, MOF’s, radiospots, bannering en social posts.

Contacteer ons
Over TBWA GROUP

TBWA\Belgium is and has been a top-3 ranked agency for the last decade, and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA Belgium has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\Belgium is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CRM, media, digital, design, PR, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer the client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\Belgium is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\Belgium was elected Agency of the Year 3 times in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwagroup.be

TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels