TBWA laat Maes Music Cargo te water

Maes en TBWA zetten het succesverhaal van Maes Music verder met de Maes Music Cargo, een unieke boot vol bier en muziek die langs de Belgische kanalen en rivieren menig feestje zal doen oplaaien deze zomer.

Met de Maes Music Cargo gooit Maes zijn muziekverhaal deze zomer over een andere boeg: alles gebeurt op een volstrekt unieke cargo. 

Een stoere boot met een nog stoerdere schipper aan het roer, die van 26 juni tot 27 september uitvaart en zorgt voor een zomer vol bier, muziek en plezier. De Maes Music Cargo wordt op 26 juni met passend feestgedruis gedoopt in Mechelen.

Tijdens de maanden juli en augustus doet de Maes Music Cargo z’n toer door België waarbij hij aanmeert in 6 verschillende steden. 2 maanden lang feest aan boord met BBQ’s, DJ contests, verschillende muziekkwissen en Studio Brussel iedere tocht weer trouw op post.

In september gaan we een stapje verder met de Maes Music Cargo Concerts, de ondertussen al lichtjes legendarische concerten waarbij je pas ter plaatse ontdekt welke topband je gaat zien. Niet meer op het vasteland, maar aan boord van de Maes Music Cargo. De bands en steden blijven nog even een verrassing...

Ontdek hier de lanceringscampagne.

Def-credits-MMC.docx

DOCX - 50 Kb

Maes-Music-Cargo-Anker-uitgooien.mp3

MP3 - 940 Kb

Maes-Music-Cargo-Pint-overboord.mp3

MP3 - 940 Kb

Maes-Music-Cargo-in-mijne-kajuit.mp3

MP3 - 940 Kb

Persbericht_NL.docx

DOCX - 96 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met