TBWA lance Cécémel Végétal comme un vrai.

Depuis longtemps, Cécémel est considéré comme le seul vrai. Désormais, les fans de Cécémel qui aiment alterner entre produits laitiers et produits végétaux, pourront aussi savourer "Le seul vrai" dans une recette végétale unique à base de noix de cajou et de pois. À l'occasion du lancement de cette variante végétale, une question s'est imposée naturellement :

"Est-ce que le nouveau Cécémel Végétal est… un vrai ?"

Afin d'y répondre, TBWA et Cécémel ont imaginé un concept de lancement pour cette variante végétale du célèbre chocolat belge. Dans cette campagne, on voit si les éléments sont réunis pour considérer Cécémel Végétal comme un vrai.

Et ? Eh bien, c'est un vrai !

Cela paraît évident en regardant le spot de 20 secondes, en FR et NL, pour la télé et les vidéos en ligne. Un spot aussi frais que haut en couleur. La campagne se déclinera aussi sur les réseaux sociaux et en DOOH.


Communiqué de presse Cécémel Végétal communiqué presse.docx - 15 KB Credits Cécémel_credits.docx - 84 KB

 

A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

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