TBWA lance l’Out Of Office avec la nouvelle MINI Countryman

MINI dévoile sa nouvelle MINI Countryman : une voiture qui invite à s’échapper de temps en temps de la ville, pour découvrir des trésors cachés et des coins perdus, souvent bien plus près de chez nous que nous le pensons.

Pour faire vivre ce message, TBWA a créé le MINI Out Of Office Workplace : un espace de travail mobile dans l’un des plus jolis coins perdus du pays. Chaque personne qui réserve un essai avec la nouvelle MINI Countryman reçoit les coordonnées qui lui permettront d’aller travailler une journée dans cet espace nature complètement équipé.

La campagne a été lancée lors du Salon de l’Auto, où les visiteurs et clients fidèles ont été les premiers à se voir offrir l’opportunité de réserver une place dans le MINI Out Of Office Workplace. Les autres personnes intéressées ont pu réserver leur journée de travail au grand air en réagissant à des bannières et des posts Facebook.

Des social influencers, des blogueurs et des ambassadeurs MINI ont contribué à mettre la campagne sur pied début février. Il est possible de suivre la campagne sur Instagram (@mini_belux), Facebook et YouTube. Mais pour ceux qui voudraient encore y participer, il ne reste qu’à espérer une prolongation. Car toutes les dates sont réservées.

Communiqué de presse

DOCX - 122 Kb

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact