TBWA lance Two Men and a Horsehead

Pour affirmer son opinion selon laquelle le design est la base indispensable sur laquelle on peut construire une marque forte et consistante, TBWA lance sa cellule design indépendante : Two Men and a Horsehead.

Two Men and a Horsehead croit en un design stratégique. Car seul un design intelligent et stratégique peut aider une marque à grandir et à envisager l’avenir. Ce que l’on fait ne doit pas seulement être beau. Ce doit être pertinent. Magnifiquement juste. Pour cela, Two Men and a Horsehead peut s’appuyer sur l’énorme masse de compétences et d’expertise de TBWA Belgium, tout en conservant tous les avantages d’une petite structure.

Cette nouvelle cellule, en plus de fournir une valeur supplémentaire au sein même de TBWA Belgium, pourra développer en parallèle des collaborations avec des clients plus petits, soucieux d’obtenir pour leur marque ou leur produit un design de qualité, juste et cohérent. Car après tout, cela reste le meilleur moyen de communiquer.

C’est ce défi qu’un homme, une femme et une équipe de designers à la tête de cheval ont décidé de relever. Un homme, d’abord: Hendrik Everaerts, fondateur et ancien propriétaire de Design is Dead, Creative Director Design chez TBWA depuis 3 ans et désormais également à la tête de Two Men and a Horsehead en tant que Creative Partner.

Une femme, aussi : Charlotte Lindemans, ex-Euro RSCG, TBWA et Bowling, de retour en qualité de Commercial Partner. En tant qu’Account Director, elle sera responsable de la stratégie et du business development.

Et souvenez -vous: le design, c’est ce qui reste quand la publicité est oubliée…

Amicalement,
Two Men and a Horsehead.

CP-Two-Men-and-a-Horsehead-FR.docx

DOCX - 639 Kb

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact