TBWA lanceert Two Men and a Horsehead

Om z’n geloof in design als basis of onderdeel van een sterke en consistente merkopbouw te onderstrepen, lanceert TBWA een aparte designcel: Two Men and a Horsehead.

Two Men and a Horsehead gelooft in strategisch design. Omdat strategisch design een merk doet groeien, vandaag en met het oog op de toekomst. Maak het niet alleen mooi. Maak het ook juist. Make it beautifully right. Two Men and a Horsehead kan rekenen op alle voordelen en expertises die TBWA Belgium te bieden heeft én beschikt over de troeven van een klein bureau. Daarmee wil het nieuwe bureau zich, naast het bieden van een extra meerwaarde binnen TBWA Belgium, toegankelijk opstellen voor kleinere klanten en projecten waarvoor mooi merk- of productdesign de énige juiste manier van communiceren is.

Dit doen ze met één man, één vrouw, en een paardenkop hardcore designers. Respectievelijk Hendrik Everaerts, oprichter en ex-owner van Design is Dead en sinds 3 jaar Creative Director Design bij TBWA, die nu dus ook in de huid van Creative Partner van Two Men and a Horsehead kruipt. Met aan zijn zijde Charlotte Lindemans, ex-Euro RSCG, TBWA en Bowling, die nu terugkeert als Commercial Partner en verantwoordelijk is voor strategie en business development.

Remember.
Design is what stays when the ads are forgotten.

Sincerely yours,
Two Men and a Horsehead.

PB-Two-Men-and-a-Horsehead-NL.docx

DOCX - 628 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met