TBWA levert in het geheim McDonald’s aan huis

Eindelijk is het zover! McDonald’s levert aan huis in Brussel met UberEATS. Een langverwacht moment dat TBWA en McDonald’s onverwacht lanceerden met de opening van 9 tijdelijke Secret McDo’s in Brussel.

Deze Secret McDo’s moest je zoals de naam al doet vermoeden, eerst zoeken om er gratis te genieten van een heerlijk McMenu. Via de McDonald’s Facebook-pagina gaven we enkel de foto’s van de gevels vrij. Toch gingen heel wat McDonald’s fans deze uitdaging met plezier aan. Zo werden alle 9 geheime locaties in een mum van tijd gevonden. En kregen we meer dan 160 bezoekers over de vloer.

De deuren van de Secret McDo’s gingen ondanks het succes toch onherroepelijk dicht. Maar ook jouw thuis kan vanaf nu een geheim restaurant worden. Via UberEATS kun je nu je favoriete burgers bestellen en thuis laten leveren vanuit de McDonald’s restaurants van Elsene, Beursplein, Ukkel Bascule of Nieuwstraat in een zone van minder dan 10 minuten van deze restaurants. Als deze testfase in Brussel een succes blijkt te zijn, breidt McDonald’s België deze service misschien ook uit naar andere steden. To be continued.

Persbericht

PDF - 79 Kb

Marieke Michils

TBWA

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact