TBWA maakt McDonald’s nog plezanter voor families
5 november 2013
Al jarenlang is het in de sector de gewoonte om ten strijde te trekken met kortingsbonnen, innovaties en promoties. Wat niet altijd even positief uitdraaide voor het imago en de band met het merk … Hoog tijd dus om terug te gaan naar wat eigenlijk de essentie van die business is : het plezier om samen te zijn.
Om te spelen, te internetten, iets te vieren, eens uit te blazen of gewoon voor de fun: er zijn duizend redenen om naar McDonald’s te gaan met heel de familie. Iedereen vindt er zijn ding. Maar het is het plezier om dat moment te delen met elkaar dat het telkens weer uniek maakt.
Dat is in het wezen de boodschap achter deze typisch Belgische tv-campagne gecreëerd door TBWA. Ze toont ons een hedendaagse familie. Een kroostrijk en ongetwijfeld samengesteld gezin. Een familie zoals er zoveel zijn, met haar mooie en minder mooie kantjes, met haar drukte, plezier en gedoe… maar de dingen samen doen maakt alles leuker en makkelijker. Een sympathieke en kleurrijke familie waar iedereen wel bij wil horen. Een familie die er dol op is om samen naar McDonald’s te gaan.
Een charmante, grappige en soms ontroerende film… om eindeloos te zien en opnieuw te zien.