TBWA met le Maes Music Cargo à flot

Maes et TBWA ajoutent une nouvelle couche au succès de Maes Music en lançant le Maes Music Cargo, un bateau unique rempli de bière et de musique qui naviguera tout l’été le long des cours d’eau belges.

Avec le Maes Music Cargo, Maes écrit un nouveau chapitre complètement différent à son histoire musicale: cette année, tout se passera à bord d’un bateau.

Un bateau exceptionnel qui, du 26 Juin au 27 septembre inondera l’été de bière, de musique et de plaisir. Le 26 Juin à Malines, le Maes Music Cargo sera baptisé en grande pompe avec des festivités à la hauteur de l’événement.

Le Maes Music Cargo fera le tour de la Belgique en juillet et en août et fera escale dans 6 villes différentes. Deux mois de fêtes avec barbecues, concours DJ, quizz musicaux et NRJ.

En septembre nous irons plus loin encore avec les Maes Music Cargo Concerts, des concerts de légende qui se dérouleront là où aucun groupe ne s’est encore produit : à bord d’un bateau. Les noms des groupes et des villes restent encore une surprise...

Découvrez ici la campagne de lancement.

Media: Facebook, maes.be, bannering et affichage dans les cafés et supermarchés.

Def-credits-MMC.docx

DOCX - 46 Kb

Persbericht_FR.docx

DOCX - 129 Kb

Jochen De Greef

Pride/TBWA

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact