TBWA mist geen seconde met Play Sports
5 oktober 2017
Om de herstart van de verschillende competities op Play Sports aan te kondigen, creëerde TBWA een even eenvoudige als verfrissende campagne. Onder de lijn ‘Mis geen seconde van het nieuwe seizoen’ wordt teruggekeken naar memorabele momenten uit de afgelopen seizoenen. Want in sport telt elke seconde.
De campagne omvat tv, radio, print en slim gebruik van, jawel, Instagram Stories. In een 30-seconden spot blikken we terug op de exacte seconde dat Vincent Kompany voor het eerst in anderhalf jaar scoorde, in slow motion en met de nodige effecten. In 7-seconden filmpjes zien we momenten uit het veldrijden: Van der Poel die op de knieën ging in Spa, Van Kessel die spectaculair onderuit ging in Vegas, etc.
De radiospots gaan verder op de gekende toon van Play Sports, met verschillende hoogte- of dieptepunten per renner telkens in één spot verwerkt.
De printadvertenties bestaan telkens uit alle 24 frames die zo’n seconde rijk is. En op diezelfde manier kun je die dan weer herbeleven in Instagram Stories: frame per frame tik je er doorheen.