TBWA ongewoon voor BASE
15 oktober 2019
In tegenstelling tot de grote spelers op de telecommarkt die zich richten tot de grote massa hebben BASE en TBWA resoluut voor een nieuwe approach gekozen en focussen ze zich op het individu. Op basis van een gedetailleerde analyse van hun klanten hebben de operator en het bureau ongewone profielen totaal geherdefinieerd. Elk met hun eigen ongewone behoeften en atypische verwachtingen.
BASE mag er trots op zijn dat het aan elk één van zijn klanten een gepersonaliseerde oplossing kan aanbieden. Want iedereen heeft het recht om het maximale uit zijn mobiele ervaring te halen. Een voorbeeld hiervan is dat je als gebruiker je restjes data gewoon kan overzetten naar de eerstvolgende maand. Da’s vrij ongewoon voor een mobile operator. TBWA brengt met deze campagne dan ook een ode aan iedereen die ongewoon is en niet is zoals de rest.
Voor de radio en TV-spots heeft TBWA een beroep gedaan op het talent van de Brusselse muzikant en rapper Krisy alias De La Fuentes die in samenwerking met Twxntytwo de soundtrack heeft geschreven.