TBWA ongewoon voor BASE

In tegenstelling tot de grote spelers op de telecommarkt die zich richten tot de grote massa hebben BASE en TBWA resoluut voor een nieuwe approach gekozen en focussen ze zich op het individu. Op basis van een gedetailleerde analyse van hun klanten hebben de operator en het bureau ongewone profielen totaal geherdefinieerd. Elk met hun eigen ongewone behoeften en atypische verwachtingen.

BASE mag er trots op zijn dat het aan elk één van zijn klanten een gepersonaliseerde oplossing kan aanbieden. Want iedereen heeft het recht om het maximale uit zijn mobiele ervaring te halen. Een voorbeeld hiervan is dat je als gebruiker je restjes data gewoon kan overzetten naar de eerstvolgende maand. Da’s vrij ongewoon voor een mobile operator. TBWA brengt met deze campagne dan ook een ode aan iedereen die ongewoon is en niet is zoals de rest.

Voor de radio en TV-spots heeft TBWA een beroep gedaan op het talent van de Brusselse muzikant en rapper Krisy alias De La Fuentes die in samenwerking met Twxntytwo de soundtrack heeft geschreven.

Contacteer ons
Over TBWA GROUP

TBWA\Belgium is and has been a top-3 ranked agency for the last decade, and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA Belgium has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\Belgium is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CRM, media, digital, design, PR, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer the client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\Belgium is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\Belgium was elected Agency of the Year 3 times in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwagroup.be


TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels