TBWA ongewoon voor BASE

In tegenstelling tot de grote spelers op de telecommarkt die zich richten tot de grote massa hebben BASE en TBWA resoluut voor een nieuwe approach gekozen en focussen ze zich op het individu. Op basis van een gedetailleerde analyse van hun klanten hebben de operator en het bureau ongewone profielen totaal geherdefinieerd. Elk met hun eigen ongewone behoeften en atypische verwachtingen.

BASE mag er trots op zijn dat het aan elk één van zijn klanten een gepersonaliseerde oplossing kan aanbieden. Want iedereen heeft het recht om het maximale uit zijn mobiele ervaring te halen. Een voorbeeld hiervan is dat je als gebruiker je restjes data gewoon kan overzetten naar de eerstvolgende maand. Da’s vrij ongewoon voor een mobile operator. TBWA brengt met deze campagne dan ook een ode aan iedereen die ongewoon is en niet is zoals de rest.

Voor de radio en TV-spots heeft TBWA een beroep gedaan op het talent van de Brusselse muzikant en rapper Krisy alias De La Fuentes die in samenwerking met Twxntytwo de soundtrack heeft geschreven.

Contacteer ons
Rosemarijn Bol Raap TBWA\
Rosemarijn Bol Raap TBWA\
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. If offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, BMW, KBC, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWA\Group, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium