TBWA organise une grande fête au Heysel pour le 60e anniversaire de MINI

MINI met les petits plats dans les grands pour son 60e anniversaire

MINI a 60 ans. Et 60 ans, ça se fête ! Voilà pourquoi MINI invite tous ses amis à sa grande fête d’anniversaire, qui aura lieu du 18 au 27 janvier au Heysel, loué pour l’occasion. Sympa, non ? Et bien sûr, tout le monde sera de la partie !

La fête d’anniversaire a été lancée par TBWA via une vidéo dans laquelle MINI invite toutes les grandes marques auto via une discussion WhatsApp. Et sur place, rien n’a été laissé au hasard non plus. À titre d’exemple, la signalisation a été organisée via WAZE et un plan pratique reprenant toutes les activités festives est mis à disposition. MINI accueillera ses invités par le biais d’une grande bâche sur le parking C. Vous ne pouvez pas être de la partie ? Aucun souci : vous pourrez suivre l’événement en direct sur les réseaux sociaux.

Les festivités débuteront le 19 janvier et se dérouleront jusqu’au 27 janvier. Plus de 450.000 invités sont attendus.

Vous n’avez pas encore reçu d’invitation ? Tentez d’en remporter 2 via ce lien et venez nous rendre visite au Palais 7 pour fêter cet événement comme il se doit. Le concours prendra fin le jeudi 17/01/19 à 12h00.

Communiqué de presse

DOCX - 78 Kb

Plan pratique

PDF - 232 Kb

Virginie Cuypers

Account Manager, TBWA\

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact