TBWA organiseert groots feest op de Heizel voor 60e verjaardag van MINI

Toegegeven, het valt wat groot uit dit jaar

MINI wordt 60 jaar. En dan mag het al iets meer zijn. Daarom huurde MINI van 18 tot 27 januari de Heizel af voor een spetterend verjaardagsfeest en werden alle vrienden uitgenodigd. Sympathiek, al zeggen we het zelf. De respons is ongezien; iedereen is van de partij!

Het verjaardagsfeest wordt gelanceerd door TBWA via een social film, waarin MINI in een whatsapp-gesprek alle grote automerken uitnodigt. Ter plaatse is ook aan alles gedacht. Zo is de signalisatie via WAZE geregeld en krijgen de gasten een handig plannetje met alle feest activiteiten in de Heizel. Via een grote bache op parking C heet MINI alle genodigden welkom. Kan je er niet bijzijn? Geen probleem: de live verslaggeving van het verjaardagsfeest is te volgen via de social mediapagina’s van MINI.

De festiviteiten worden afgetrapt op 19 januari, en worden afgesloten op 27 januari. Er worden meer dan 450 000 bezoekers verwacht.

Nog geen uitnodiging te pakken gekregen?
Waag hier je kans om er 2 te winnen en kom gerust goeiedag zeggen aan de jarige in Paleis 7. De wedstrijd loopt tot donderdag 17/01/19 om 12 uur.

Persbericht

DOCX - 79 Kb

Grondplan

PDF - 231 Kb

Virginie Cuypers

Account Manager, TBWA\

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact