TBWA se débrouille pour BASE

TBWA se débrouille pour BASE

Lorsque Base souhaite mettre en avant les dernières améliorations de son application My BASE permettant aux utilisateurs de gérer eux-mêmes leur abonnement, TBWA propose de mettre en avant la Génération Débrouille.

Cette campagne est une ode à toutes les personnes qui savent se débrouiller par elles-mêmes, quel que soit leur âge et quels que soient les circonstances. « On ne sait pas cuisiner, mais on sait se faire livrer ». « On n’a pas le permis, mais on les copains » ou encore « On n’a pas de diplôme, mais on a des tutos » la Génération Débrouille gère tout à sa façon. Et c'est là que les nouvelles fonctionnalités de l'application My BASE entrent en jeu, car elles permettent à chacun de gérer son abonnement comme bon lui semble, notamment grâce à l'ajout de My Budget Control, un outil pratique qui vous permet de déterminer le montant que vous souhaitez payer chaque mois.

​Une série de films a été réalisée par Louis Vielle, jeune réalisateur bruxellois qui a su retranscrire au plus près la Génération Débrouille à travers différents personnages et différentes situations.

Outre les films, la campagne se déploie via une série de posters, en cinéma et sur les réseaux sociaux. Si vous aussi vous faites partie de la Génération Débrouille, découvrez comment l'application My BASE peut vous aider à prendre le contrôle de votre abonnement de manière simple et efficace.

Story image

Perbericht BASE Q3 FR 0408.docx 13 KB Credit list_Brand Layer Q3 FINAL 0408.docx 78 KB
Jolien De Wulf Account Manager, TBWA

 

 

 

 

A propos de TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium