TBWA se débrouille pour BASE

TBWA se débrouille pour BASE

Lorsque Base souhaite mettre en avant les dernières améliorations de son application My BASE permettant aux utilisateurs de gérer eux-mêmes leur abonnement, TBWA propose de mettre en avant la Génération Débrouille.

Cette campagne est une ode à toutes les personnes qui savent se débrouiller par elles-mêmes, quel que soit leur âge et quels que soient les circonstances. « On ne sait pas cuisiner, mais on sait se faire livrer ». « On n’a pas le permis, mais on les copains » ou encore « On n’a pas de diplôme, mais on a des tutos » la Génération Débrouille gère tout à sa façon. Et c'est là que les nouvelles fonctionnalités de l'application My BASE entrent en jeu, car elles permettent à chacun de gérer son abonnement comme bon lui semble, notamment grâce à l'ajout de My Budget Control, un outil pratique qui vous permet de déterminer le montant que vous souhaitez payer chaque mois.

​Une série de films a été réalisée par Louis Vielle, jeune réalisateur bruxellois qui a su retranscrire au plus près la Génération Débrouille à travers différents personnages et différentes situations.

Outre les films, la campagne se déploie via une série de posters, en cinéma et sur les réseaux sociaux. Si vous aussi vous faites partie de la Génération Débrouille, découvrez comment l'application My BASE peut vous aider à prendre le contrôle de votre abonnement de manière simple et efficace.

Story image

Perbericht BASE Q3 FR 0408.docx 13 KB Credit list_Brand Layer Q3 FINAL 0408.docx 78 KB
Jolien De Wulf Account Manager, TBWA

 

 

 

 

A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium