TBWA strikt Bumba als hoofdrol voor nieuwe Telenet-spot
Zij die overal het wifi-wachtwoord vragen. Die constant checken of hun mobiele data wel uitstaat. En die nog het woord ‘belminuten’ gebruiken.
Dat zijn de Last Ones: de laatsten die nog altijd niet unlimited zijn.
Dat zijn precies de mensen die Telenet wil overtuigen met zijn nieuwe campagne voor ONE, dé bundel met onbeperkt mobiele data, bellen, sms’en én internet. En daar hoort natuurlijk ook een mooie promo bij: € 15 korting per maand, één jaar lang.
Via Facebook, Instagram, YouTube en een heleboel andere digitale media worden de Last Ones met de neus op de feiten gedrukt. Op de radio horen we enkele enthousiaste Last Ones zélf aan het woord en in de TV-spot volgen we het verhaal van Lorenzo, één van de Last Ones met wel een heel eigenaardige vakantiejob.
De Telenet-promotie loopt nog tot en met eind oktober waarvan zowel nieuwe als bestaande klanten genieten wanneer ze een extra simkaart aan hun ONE-abonnement toevoegen.