TBWA strikt Bumba als hoofdrol voor nieuwe Telenet-spot

TBWA strikt Bumba als hoofdrol voor nieuwe Telenet-spot

Zij die overal het wifi-wachtwoord vragen. Die constant checken of hun mobiele data wel uitstaat. En die nog het woord ‘belminuten’ gebruiken.

Dat zijn de Last Ones: de laatsten die nog altijd niet unlimited zijn.

Dat zijn precies de mensen die Telenet wil overtuigen met zijn nieuwe campagne voor ONE, dé bundel met onbeperkt mobiele data, bellen, sms’en én internet. En daar hoort natuurlijk ook een mooie promo bij: € 15 korting per maand, één jaar lang.

Via Facebook, Instagram, YouTube en een heleboel andere digitale media worden de Last Ones met de neus op de feiten gedrukt. Op de radio horen we enkele enthousiaste Last Ones zélf aan het woord en in de TV-spot volgen we het verhaal van Lorenzo, één van de Last Ones met wel een heel eigenaardige vakantiejob.

De Telenet-promotie loopt nog tot en met eind oktober waarvan zowel nieuwe als bestaande klanten genieten wanneer ze een extra simkaart aan hun ONE-abonnement toevoegen.

 

Story image
Online Video Online Video.mp4 - 6 MB Social Social.mp4 - 6 MB

 

Radio 1 - Café Radio 1 - Café.mp3 - 940 KB Radio 2 - QR-code Radio 2 - QR-code.mp3 - 940 KB Radio 3 - Tinder Radio 3 - Tinder .mp3 - 940 KB

 


Persbericht Persbericht.docx - 13 KB Creditlist Creditlist.docx - 78 KB

 

 

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium