TBWA timmert nieuwe brico app in elkaar

Schilderen, behangen, vloeren … Iedereen klust wel eens in huis. Maar ‘t loopt niet altijd van een leien dakje. Vooral hoeveelheden inschatten, is geen makkie. Tot nu, want speciaal voor doe-het-zelvers lanceren Brico en TBWA een gratis mobiele app die alles in een handomdraai voor je uitrekent.

Behang, verf, tegels, parket … Op basis van de oppervlakte en het gekozen materiaal berekent de app exact hoeveel je nodig hebt. Bovendien maken videotips je kluswijs, vind je meteen de dichtstbijzijnde Brico én verneem je zo welke promoties er zijn. En dit is slechts het begin. Geleidelijk aan worden nieuwe features toegevoegd.

De app in 1-2-3:

       Calculatie van de benodigde hoeveelheid verf, vloerbekleding, behangpapier en andere materialen. De precieze berekening is gebaseerd op de oppervlakte van de ruimte. Muren, ramen en/of deuren, het kan allemaal.

       Je dichtstbijzijnde Brico:op basis van postcode of geolocatie.

       Tips, advies en praktische video’s: leer doe-het-zelven.

       Blijf op de hoogte van de nieuwste promoties en stuntprijzen.

       Superpraktisch:altijd een zaklamp binnen handbereik.

 

De app is volledig gratis en beschikbaar voor zowel iOS (Apple) als Android. Ze kan vanaf nu gedownload worden in (Play store Android) of (App store itunes)

 

PB-Brico-App-.docx

DOCX - 143 Kb

Valerie Vleminckx

Brand Manager TBWA Group, PR TBWA GROUP

Xavier Laoureux

Managing Director Agency.com\TBWA , TBWA GROUP

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact