TBWA vat het weekend samen voor Play Sports
Vrijdag 2 december 2016 — Hoe kun je een sportzender beter aan de man (of vrouw) brengen dan met de hoogtepunten van de sport zelf, dachten ze bij TBWA. Bijgevolg vatten ze nu reeds 7 weken de sportieve hoogtepunten van het weekend samen in 20 seconden. En dat levert erg leuke radio op.
Tientallen goals, honderden gierende banden, een pak winnaars, doelpuntenkermissen, Couckenbak, Koningin Mathilde, enz. De razendsnelle samenvatting van sportieve feiten, verrassende randinformatie én de nodige geluidseffecten zorgen voor zeer entertainende spotjes. Die sluiten telkens af met de vermelding dat het volgend weekend op de sportzender nòg straffer wordt, en een kalender met enkele topwedstrijden.
Diezelfde samenvatting wordt ook gemaakt in video’s, die dan weer gebruikt worden in social media. De campagne, die oorspronkelijk maar 4 weken zou worden ingezet, loopt al zeker 10 weken.