TBWA VERHUIST NAAR ANTWERPEN

Of toch een beetje. Vanaf 1 januari opent het Brusselse bureau een tweede vestiging op de Antwerpse Vlaamse Kaai. Het nieuwe filiaal zal geleid worden door de TBWA’ers Nicolas De Bauw (managing director) en Geert Verdonck (creative director).

 ‘TBWA heeft in Brussel een optimale grootte bereikt. Een maat die ons toelaat om volledig geïntegreerd te werken met de beste experten in alle vakgebieden van communicatie. Maar als groep willen we natuurlijk niet blijven stilstaan. Net daarom is een Antwerpse propositie voor ons interessant’, verduidelijkt TBWA Group CEO Kris Govaerts.

De kleinere structuur van TBWA Antwerp moet aantrekkelijk zijn voor kleine en middelgrote klanten en de locatie laat toe om meer merken te kunnen bedienen met dezelfde TBWA visie’, aldus Nicolas De Bauw. ‘We worden geen concurrenten van elkaar, integendeel.

Het zijn onze beste mensen die dit nieuwe project gaan trekken. Mensen die de TBWA-cultuur ademen en vertalen met hun eigen flair’, vertelt TBWA Group Head of Strategy Bert Denis. ‘In functie van affiniteiten, locatie en omvang gaan we samen met onze klanten en prospecten bepalen of Antwerpen of Brussel voor hen de beste optie is.’ 

TBWA Antwerp start met een aantal klanten die meekomen vanuit Brussel en met een aantal Antwerpse TBWA’ers. Het zal ook nauw blijven samenwerken met de andere “experten” uit de TBWA-familie, zoals Two Men and a Horsehead (design), Pride (PR), Tequila (crm), Headline (content) en Magma (events).

TBWANTWERP-persbericht-NL-DEF.docx

DOCX - 457 Kb

Kris Govaerts

CEO TBWA Group Belgium , TBWA Group Belgium

Nicolas De Bauw

Managing Director TBWA Antwerp , TBWA Antwerp

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact