TBWA verrijkt het Phygital salon van BMW met een pak inspirerende livestreams

Bij gebrek aan het traditionele salon op de Heizel presenteert het merk “BMW Goes Phygital”. Enerzijds een tijdelijke fysieke showroom en anderzijds een groot digitaal platform. Dit platform geeft de kans om meer te bieden dan pure informatie over de modellen en zo een boeiende experience op poten te zetten.

“BMW Goes Phygital” is behoorlijk uniek voor de Belgische autosector en gaat veel verder dan een typisch salon. Zo presenteert BMW op zijn website en social media een 17 delige reeks gesprekken rond topics die leven bij een breed publiek: de toekomst van technologie, de Rode Duivels, e-gaming, mobiliteit, Tomorrowland, design, enzovoort. Dagelijks wordt er een nieuwe episode van BMW Goes Phygital gestreamd. Zo presenteert BMW in een gesprek met trendwatcher Peter Hinssen een visie op technologische innovaties in auto’s, schetst expert Jan Cools nieuwe toepassingen in mobiliteit en vertelt bondscoach Roberto Martinez over zijn werkethiek en filosofie bij de Rode Duivels. In een video call met München geeft Domagoj Dukec, hoofd van de designafdeling van BMW, inzage in het ontwerp van nieuwe modellen als de BMW i4 en de BMW iX, die pas later op de markt zullen komen. Ook onder meer Sven Nys, de atletiekbroers Borlée, Formule E-piloot Sam Dejonghe, de organisatie van Tomorrowland en sterrenchef David Martin komen in de reeks aan bod.

De afleveringen die BMW samen met TBWA maakte, zijn nog te bekijken op de website en het Facebookkanaal van BMW BeLux.

Contacteer ons
Over TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium