TBWA vous souhaite la bienvenue sur Telenet TV

Cet automne, Telenet lance Telenet TV : la meilleure expérience et divertissement tout en un. Et cette expérience devient plus magique que jamais. Surtout depuis que vous pouvez enfin streamer vos programmes sans souci. Les clients WIGO peuvent désormais regarder la télévision sur mobile sans épuiser leurs datas.

Grosse ambiance assurée ! Pas comme dans le spot TV « Hup, weg sfeer» avec lequel TBWA présente Telenet TV. Vous y découvrirez comment une jeune femme se débarrasse d’un passager indélicat dans le bus, à l’aide d’une citation de Woestijnvis. Le programme a sauvé sa journée.

Et c’est exactement ce que Telenet TV veut faire. Laissez tout le monde profiter d’un bon flow. Grâce à la large sélection de films et de séries de Play and More. Des fonctionnalités pratiques comme la télévision de rattrapage sur tous vos écrans. L’app Yelo Play qui permet de regarder la TV dans toute l’Europe, en 3G ou 4G, sans que ce ne soit décompté de vos datas.

Plutôt pas mal donc. Mais pas encore assez selon TBWA et Telenet. C’est pourquoi la campagne Telenet TV se poursuivra en fin d’année, avec encore d’autres bonnes nouvelles pour les clients Telenet TV. Stay tuned !

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A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

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