TBWA zet je NOT NORMAL kop op je MINI salonzak en op facebook

Leuke première op het autosalon. Wie bij de stand van MINI een draagtas krijgt, kan die laten personaliseren met een foto die ter plaatse genomen wordt. Diezelfde foto siert meteen ook de MINI-facebookpagina, want de coverfoto wordt met elke nieuwe foto live geüpdated.

De nieuwe internationale campagne is ‘Not normal’, en ook op het Brusselse Autosalon doet MINI die slogan alle eer aan. Wie langsgaat bij de stand van MINI, kan in een speciale foto booth een foto laten nemen. Met die foto, die meteen afgedrukt wordt, wordt de MINI-draagtas die je meekrijgt leuk gepersonaliseerd.

Maar tegelijkertijd wordt met die foto ook de coverfoto van de MINI-facebookpagina live geüpdated. De bezoekers van de MINI-stand zorgen er dus samen voor dat van 11 tot 20 januari die coverfoto voortdurend zal wisselen. DE vermelding van datum en uur maken duidelijk dat het hele gebeuren live is.

Ook op de persoonlijke facebookpagina’s van alle ‘modellen’ wordt de foto geüpload.

Met deze originele combinatie van een offline- en onlinebenadering komt MINI alweer innovatief uit de hoek. De actie werd mogelijk gemaakt dankzij de Livecover-technologie, en een samenwerking tussen TBWA en Eventattitude, en is te bekijken op Facebook.com/MINI.belux.

Ook vorig jaar verraste MINI al op het Salon met the ‘Fan the flame’-stunt, waarbij MINI-fans vanop afstand konden proberen een touw door te branden dat een MINI Countryman tegenhield. Wie uiteindelijk het touw deed knappen, won de auto.

persbericht-MINI-salon-13.docx

DOCX - 165 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met