TBWA zet je NOT NORMAL kop op je MINI salonzak en op facebook

Leuke première op het autosalon. Wie bij de stand van MINI een draagtas krijgt, kan die laten personaliseren met een foto die ter plaatse genomen wordt. Diezelfde foto siert meteen ook de MINI-facebookpagina, want de coverfoto wordt met elke nieuwe foto live geüpdated.

De nieuwe internationale campagne is ‘Not normal’, en ook op het Brusselse Autosalon doet MINI die slogan alle eer aan. Wie langsgaat bij de stand van MINI, kan in een speciale foto booth een foto laten nemen. Met die foto, die meteen afgedrukt wordt, wordt de MINI-draagtas die je meekrijgt leuk gepersonaliseerd.

Maar tegelijkertijd wordt met die foto ook de coverfoto van de MINI-facebookpagina live geüpdated. De bezoekers van de MINI-stand zorgen er dus samen voor dat van 11 tot 20 januari die coverfoto voortdurend zal wisselen. DE vermelding van datum en uur maken duidelijk dat het hele gebeuren live is.

Ook op de persoonlijke facebookpagina’s van alle ‘modellen’ wordt de foto geüpload.

Met deze originele combinatie van een offline- en onlinebenadering komt MINI alweer innovatief uit de hoek. De actie werd mogelijk gemaakt dankzij de Livecover-technologie, en een samenwerking tussen TBWA en Eventattitude, en is te bekijken op Facebook.com/MINI.belux.

Ook vorig jaar verraste MINI al op het Salon met the ‘Fan the flame’-stunt, waarbij MINI-fans vanop afstand konden proberen een touw door te branden dat een MINI Countryman tegenhield. Wie uiteindelijk het touw deed knappen, won de auto.

Contacteer ons
Over TBWA GROUP

TBWA\Belgium is and has been a top-3 ranked agency for the last decade, and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA Belgium has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\Belgium is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CRM, media, digital, design, PR, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer the client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\Belgium is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\Belgium was elected Agency of the Year 3 times in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwagroup.be

TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels