TBWA zet zich klaar voor de toekomst.

The Disruption® Company gelooft in de kracht van creativiteit en de manier waarop die groei kan creëren voor haar klanten, via productinnovatie, user experiences en impactvolle communicatie. Om dit recept met frisheid en innovatie ook in de toekomst even succesvol te blijven brengen, herschikt en verstevigt TBWA haar management.

Na 20 jaar leidinggeven over TBWA zullen Bert Denis, Jan Macken en Kris Govaerts hun energie en expertise gebruiken voor de verdere uitbouw van de TBWA Group. Daarnaast blijven ze hun raadgevende functie naar klanten opnemen.

De dagelijkse leiding van TBWA wordt overgedragen aan een zeskoppig management. Elk van hen zijn leerlingen van de TBWA-school die mee hebben gebouwd aan het succes van het bureau. Op deze manier kunnen zij continuïteit garanderen maar ook extra inzetten op innovatie en verandering.

Stéphanie Vercruysse en Nicolas De Bauw worden co-CEO van TBWA. Zij zullen samen de eindverantwoordelijkheid nemen over het bedrijf en hun complementariteit gebruiken om het agentschap naar de toekomst te leiden.

Sylvie Dewaele wordt CSO (Chief Strategic Officer) en zal het strategisch departement leiden. Zij zal laten zien dat écht impactvolle merkervaring ontstaat op de kruising van business, marketing, consumer experience, media en reputatie.

Jeroen Bostoen en voormalig strategisch directeur Kristof Janssens worden co-CCO (Chief Creative Officer) en gaan samen instaan voor creativiteit in de breedste zin van het woord. Creativiteit die merken bouwt waar consumenten écht verliefd op zijn. Via sterke en duurzame merkplatformen die tot leven komen in tal van nieuwe vormen en expressies.

Max Fauconnier wordt Chief Commercial Officer en verantwoordelijk voor de groei en uitbouw van de relaties en business bij zowel bestaande als bij nieuwe klanten en sectoren.

Kris voegt toe: “Na 20 jaar dagelijkse leiding van TBWA is het tijd om de fakkel door te geven aan de volgende generatie. Jan, Bert en ik gaan ons focussen op de verdere groei van de TBWA Group en het nieuwe management voluit steunen in hun nieuwe rol. TBWA kan niet in betere handen zijn.

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met