Telenet & TBWA lanceren ONE: Wifi en 4G worden eindelijk één

Heb jij hier wifi? Hoe zwaar is dat bestand, want ik moet dat via 4G downloaden? Op welke hotspot zit jij? 

Hoewel we vandaag de dag overal en altijd verbonden zijn, ervaren we toch niet de volledige digitale vrijheid. En da’s absurd in 2021. Met ONE maakt Telenet daar nu voor eens en altijd komaf mee. ONE is een nieuwe stap in de telecomwereld die de glazen muur tussen Wifi en 4G eindelijk aan diggelen slaat. Of je nu binnen of buiten bent, het maak geen enkel verschil meer. Je hebt één simpele verbinding die je alle vrijheid geeft. Eindelijk.

Het is ook exact dat gevoel van ongekende vrijheid waarmee TBWA de wereld van ONE neerzet. Regisseur Billy Pols speelt 100 procent op gevoel met een poëtische film waarin we het hoofdpersonage volgen op een zorgeloze trip van binnen naar buiten en van buiten naar binnen. De zweverige saxofoontonen van FKJ & Masego brengen ons letterlijk naar nieuwe hoogtes. Imposante billboards en postering brengen hetzelfde gevoel naar de meest impactvolle out-of-home locaties van Vlaanderen en Brussel. De korte catchy radiospots laten ons horen hoe complex de oude connectiviteitswereld plots is geworden. En dat je daar met ONE je gelukkig niets van hoeft aan te trekken. De campagne is de start van een nieuw hoofdstuk voor Telenet. Wordt zeker vervolgd.

Persbericht

DOCX - 14 Kb

Radio ONE - Data.mp3

MP3 - 718 Kb

Radio ONE - Hotspot.mp3

MP3 - 736 Kb

Radio ONE - Paswoord.mp3

MP3 - 572 Kb

Credits

DOCX - 18 Kb

Max Fauconnier

Account Director

Ellen Van Praet

Account Manager

Jan Veulemans

Account Executive

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met