Telenet Business en TBWA op het ritme van ondernemend Brussel

Nog maar net op adem na de eerste mokerslag, werd Brussel al voor een tweede keer geconfronteerd met een verwoestende impact op haar lokale economie. Het aantal besmettingen in Brussel steeg exponentieel, waardoor heel wat ondernemingen het opnieuw hard te verduren kregen. Telenet Business wou de moed en inzet van haar business klanten loven met een inspirerende campagne. Want hun toewijding verdient onze inzet.

Brussel werkt hard. Dag in dag uit probeert de hoofdstad zich uit de kluwen van het virus te wrikken. Maar hoe groot de uitdaging ook is, de creativiteit werd alleen maar groter. Tal van sectoren raken stilaan uit de malaise. Maar voor anderen is het nog steeds bikkelhard. Telenet Business beseft dat het voor haar klanten uiterst zware tijden zijn. En daarom wil het telecombedrijf er nog meer zijn.  Met 24/7 technische ondersteuning, een persoonlijke service en een onuitputtelijke toewijding wil Telenet alles in dienst stellen voor ondernemend Brussel. Dat werd duidelijk gemaakt in een nieuwe campagne, waarbij enkele Brusselse ondernemers werden gevolgd tijdens hun – uiterst vroege of extreem lange – shifts.

Paul-Antoine Bertin (ÖTAP), Lore Tiebout (GRUUN Coffee & Plants), Anneleen & Michiel Van Meervenne (KRIKET) en Denys Van Elewyck (Brasserie En Stoemelings) werden meesterlijk gecapteerd door fotograaf Antoine Melis.  Hun toewijding werd onze inspiratie. De campagne wordt ondersteund door 3 radiospots – waarvan de soundeffects in centrum Brussel werden opgenomen – die telkens heel vroeg of heel laat worden geaired. Het moment waarop onze ondernemers nog hard in de weer zijn.

Persbericht

DOCX - 15 Kb

Credits

DOCX - 15 Kb

Radiospot - Ochtend - FR

MP3 - 1.5 Mb

Radiospot - Middag - FR

MP3 - 1.5 Mb

Radiospot - Avond - FR

MP3 - 1.5 Mb

OOH - GRUUN

PDF - 1.6 Mb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact