Telenet Business en TBWA op het ritme van ondernemend Brussel

Nog maar net op adem na de eerste mokerslag, werd Brussel al voor een tweede keer geconfronteerd met een verwoestende impact op haar lokale economie. Het aantal besmettingen in Brussel steeg exponentieel, waardoor heel wat ondernemingen het opnieuw hard te verduren kregen. Telenet Business wou de moed en inzet van haar business klanten loven met een inspirerende campagne. Want hun toewijding verdient onze inzet.

Brussel werkt hard. Dag in dag uit probeert de hoofdstad zich uit de kluwen van het virus te wrikken. Maar hoe groot de uitdaging ook is, de creativiteit werd alleen maar groter. Tal van sectoren raken stilaan uit de malaise. Maar voor anderen is het nog steeds bikkelhard. Telenet Business beseft dat het voor haar klanten uiterst zware tijden zijn. En daarom wil het telecombedrijf er nog meer zijn.  Met 24/7 technische ondersteuning, een persoonlijke service en een onuitputtelijke toewijding wil Telenet alles in dienst stellen voor ondernemend Brussel. Dat werd duidelijk gemaakt in een nieuwe campagne, waarbij enkele Brusselse ondernemers werden gevolgd tijdens hun – uiterst vroege of extreem lange – shifts.

Paul-Antoine Bertin (ÖTAP), Lore Tiebout (GRUUN Coffee & Plants), Anneleen & Michiel Van Meervenne (KRIKET) en Denys Van Elewyck (Brasserie En Stoemelings) werden meesterlijk gecapteerd door fotograaf Antoine Melis.  Hun toewijding werd onze inspiratie. De campagne wordt ondersteund door 3 radiospots – waarvan de soundeffects in centrum Brussel werden opgenomen – die telkens heel vroeg of heel laat worden geaired. Het moment waarop onze ondernemers nog hard in de weer zijn.

Contacteer ons
Over TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels