Telenet Business et TBWA au rythme d'une Bruxelles entreprenante

Toujours à bout de souffle après le premier coup de massue, Bruxelles a été confrontée, pour la seconde fois, à un impact dévastateur sur son économie locale. Le nombre de contaminations à Bruxelles a augmenté de façon exponentielle, ce qui représente un nouveau coup dur pour de nombreuses entreprises. Telenet Business a voulu applaudir le courage et l'engagement de ses clients business avec une campagne inspirante. Car leur engagement mérite notre dévouement.

Bruxelles travaille dur. Jour après jour, la capitale tente de lutter contre la propagation du virus. Mais quelle que soit l'ampleur du défi, la créativité de chacun n'a cessé d'augmenter. De nombreux secteurs sortent petit à petit de la crise. Mais pour d'autres, c'est encore très difficile. Telenet Business réalise que les temps sont extrêmement durs pour ses clients. Voilà pourquoi l'entreprise de télécommunications souhaite être encore plus présente. Avec une assistance technique 24/7, un service personnalisé et un dévouement inépuisable, Telenet compte bien tout mettre en œuvre pour aider les entrepreneurs bruxellois. Elle met en avant son dévouement pour les entrepreneurs dans sa nouvelle campagne. Dans le cadre de cette dernière, plusieurs entrepreneurs bruxellois ont été suivis durant l’un de leurs shifts – se déroulant soit très tôt, soit extrêmement tard.

Paul-Antoine Bertin (ÖTAP), Lore Tiebout (GRUUN Coffee & Plants), Anneleen & Michiel Van Meervenne (KRIKET) et Denys Van Elewyck (Brasserie En Stoemelings) ont été magnifiquement photographiés par Antoine Melis. Leur dévouement fut notre source d’inspiration. La campagne est soutenue par 3 spots radio – dont les effets sonores ont été enregistrés dans le centre de Bruxelles – qui sont à chaque fois diffusés très tôt ou très tard. Aux heures où nos entrepreneurs travaillent dur.

Contactez-nous
Lauren Vandendriessche TBWA
A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium