Telenet en TBWA blijven na de feesten in de zetel plakken.

De feesten zijn voor iedereen, maar de dag erna is voor jou alleen. Of wat uitgebreider gezegd: geniet tijdens de feesten vooral van mekaar en laat je smartphone, TV en tablet uit.

Da’s althans wat Telenet bedoelt in het eerste deel van hun nieuwe campagnelijn, want de dag na de feesten hoef je vooral niks, nada, nougatdinges te doen. Behalve kijken naar je gloednieuwe TCL Q-LED 55 inch Smart-TV, scrollen op je nieuwe Samsung Galaxy A54 smartphone of Apple iPad 9th Generation. Dat zijn immers de feestpromo’s met geweldige kortingen die Telenet op ons loslaat vanaf 6 november. Als je ONE van Telenet – of KLIK van Telenet Business – wordt tenminste.

Inge Debremaeker, Creative Lead Telenet: “In een periode waar heel veel merken de feestdagen an sich proberen te claimen, focussen wij ons op de dag erna. Een sterk inzicht voor Telenet aangezien we ons allemaal herkennen in die dag van zaligniksdoen, behalve scrollen en gezellig tv-kijken”.
“Ik ga alleszins ook niks doen die dagen. En voor wie nog tips wil: er zijn heel wat films en series op Streamz alsook het entertainment aanbod van Telenet TV of het veldrijden dat je via Play Sports kan volgen, ​ zijn de moeite om te bekijken dan”, aldus Thomas Driesen, creatief directeur bij TBWA.

De campagne bestaat uit radio, OLV, (D)OOH, TikTok, etc. en begint met een TV-spot waarin we ShuShu volgen, de taartlikkende kat des huizes. Van daaruit komen we zowel in de spot als online zappende kalkoenen, confettiknallende stofzuigrobots en een papegaai met een passie voor kroketten.

Radio 1

MP3 - 941 Kb

Radio 2

MP3 - 940 Kb

Radio 3

MP3 - 940 Kb

Persbericht

DOCX - 14 Kb

Creditlist

DOCX - 79 Kb

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact