Telenet en TBWA blijven na de feesten in de zetel plakken.
15 november 2023
De feesten zijn voor iedereen, maar de dag erna is voor jou alleen. Of wat uitgebreider gezegd: geniet tijdens de feesten vooral van mekaar en laat je smartphone, TV en tablet uit.
Da’s althans wat Telenet bedoelt in het eerste deel van hun nieuwe campagnelijn, want de dag na de feesten hoef je vooral niks, nada, nougatdinges te doen. Behalve kijken naar je gloednieuwe TCL Q-LED 55 inch Smart-TV, scrollen op je nieuwe Samsung Galaxy A54 smartphone of Apple iPad 9th Generation. Dat zijn immers de feestpromo’s met geweldige kortingen die Telenet op ons loslaat vanaf 6 november. Als je ONE van Telenet – of KLIK van Telenet Business – wordt tenminste.
Inge Debremaeker, Creative Lead Telenet: “In een periode waar heel veel merken de feestdagen an sich proberen te claimen, focussen wij ons op de dag erna. Een sterk inzicht voor Telenet aangezien we ons allemaal herkennen in die dag van zaligniksdoen, behalve scrollen en gezellig tv-kijken”.
“Ik ga alleszins ook niks doen die dagen. En voor wie nog tips wil: er zijn heel wat films en series op Streamz alsook het entertainment aanbod van Telenet TV of het veldrijden dat je via Play Sports kan volgen, zijn de moeite om te bekijken dan”, aldus Thomas Driesen, creatief directeur bij TBWA.
De campagne bestaat uit radio, OLV, (D)OOH, TikTok, etc. en begint met een TV-spot waarin we ShuShu volgen, de taartlikkende kat des huizes. Van daaruit komen we zowel in de spot als online zappende kalkoenen, confettiknallende stofzuigrobots en een papegaai met een passie voor kroketten.
Radio 1
MP3 - 941 Kb
Radio 2
MP3 - 940 Kb
Radio 3
MP3 - 940 Kb
Persbericht
DOCX - 14 Kb
Creditlist
DOCX - 79 Kb